Sunday, January 24, 2010

Page dah berhantu??


"yg menghuni page aku skrg"

hurmm..lama sbnrnye diri sendiri nk menjengah ke laman blog sendiri ni. Terikat dgn tugasan hakiki yakni bekerja, melayan karenah staf, tu x termasuk anak-anak buah lagi...
sampai ada teman msg kat FB n bertanya 'ko punye blog tu mmg saje nk buat kasi berhantu ..motif ko buat dl??" aku pn x tau nk jwb apa....
so, aku pun jengah la kat page aku sendiri n merasakan mmg sepatutnye aku mengupdate sesuatu agar xla nampak aku desperate sgt buat blog ni dl (eventho mmg aku desperate gile time tuh,bosan tahap legion n plus time tu arwah mak br passed away n dis is d way how am express my feelings)..
so, anybody yg ada any suggestion or ideas of wut i shud put in my new entry, pls dont hesitate to comment...

2 comments:

  1. + hahaha +
    malas r kutuk, until get wat i want! cayok!

    ReplyDelete
  2. haha, bantuan id amat dihargai.. keikhlasan membantu tanpa mengharapkab balasan harap dirahmati.. kannnn.. hehe

    ReplyDelete